20 September 2010

di hari raya 2010

korg di kesempatan ni aku nk ucap selamat hari raya pada
korg2 yg sudi baca blog aku ni ,sudi ambik tau hal2 aku.....

sebelum aku terus kan cerita aku ni aku mtak n merayu kat korg even apa pn aku nk tulis ni,ini adalah kisah hidup aku..tak ada kena
mengena ngn yg lain..
klu ada yg terasa tolong la buang perasaan tu.
aku tak tuju kat saper2 tp ni adalah apa yg aku rasa.apa yg jd kat aku ... blog aku ... :-) akaun aku okeyyy

kawan2 to b honest aku btul2 mtak maaf ..
aku tau aku bkn kawan yg baik bukn kawan yg bgus . tp tolong jgn tikam aku dr blkng .. knp depan aku belakon sgt baik ..
knp blkng aku ckp yg bukan2? apa aku dah buat? aku tak usik hal apa pn sal 'lu' tp knp hal aku melantun?pum pang pum pang kat blkng..
tolonggggggggggg aku sakit bila dapat tau perkara tu...
bertudung tak semesti nya mulut tak leh jd mulut puaka, free hair tak semesti baik.
lagi cam *&*^^%$* suck ... bila aku cerita sal 'benda2' tu kata aku nk menunjuk blagak ..
pada hal 'lu' yg tanya cam mana? bli apa buat? buat majlis dekat mana? ..
alih2 cerita aku di putar belit kn .. kawan apa bila memburuk kn kawan sendiri..
1 bangunan abis dijaja.. &*^*%%(*&* punya manusia!!

-aku tak buat hal tp lu mula kn dulu,so respek aku pun hilang la secara automatik nya..
aku tak nk isu ni jd besar so secara auto nya aku rasa batter aku padam lu dr hidup aku..
bkn bermaksud aku nk putus kn silatulrahim yg dah ada ,tp dr aku menambah dosa,so i think batter ' delete everything' sory ...

tp tak per aku harap tuhan dapat blas n bg balik apa yg aku rasa saat ini ... tuk side aku yg lemah ni ,aku cuma dapat blas bila 'lu' tau yg aku mmg dah tak leh terima kehadiran lu dlm hidup aku.. .
from now onwards aku tak kan kisah sikit pn hal 'lu',
even kalau blh nama atau hal2 yg berkaitan dgn 'lu' pn aku tak nk denga.. andai kata kita terserempak di mana2 majlis pn aku berharap yg kita tidak mengenali antara satu sama lain . maaf dude ..

~ tuhan tolong hamba mu ini untuk menerangkan pada suma umat manusia bhawa di hati aku ini hanya ada tunang aku iaitu Aimie B ghazalli..

tak ada dua tak ada 3... knp knp benda yg aku tak buat knp benda yg aku tak telintas dlm kepala otak ni tp aku dituduh buat... knp?
knp tuduh aku ?takut ngan bayang2 sendirikan?
jujur aku kata kalau aku nk buat jahat blkng 'lu' dah lama aku buat ..
tp knp skg nk tuduh2... bukak la minda.. tepuk dada tanya selera.. mungkin sbb lu ada buat silap jd lu takut benda yg sama jadi gak.. aku tak kata aku baik,tp aku nk tekan kn lu' juga bukan la baik sebenarnya.. jujur ke 'lu' dengan pasangan masing2? jawapan nya hanya ko dan aku yg tau...

~tuhan tolong hamba mu ini lg utuk bg tau org itu, aku hanya perlukan tunang aku di sebelah aku ..
knp tuduh benda yg tak betul ? knp percaya mulut2 puaka di luar sana?
knp tak percaya kat diri sendiri? jawapan nya takut dengan bayang2 sendiri..' lu' takut sebab nya ? hahahahhaah lu pk la sendiri ok .. aku mlas nk bukak cter

satu yg aku harap semoga apa yg aku rasa ni akn di rasai oleh 'lu' .. menuduh aku dengan benda yg aku tak buat , memburuk kan aku, smoga 'lu kena balik.

kesedihan bila aku tgk another side yg stress ngn benda bangang ni ...
aku tak tau nk buat apa tp aku nk tekan kn AKU tak hadap ngn 'lu' punya hal atau apa pn ..
sbb yg aku tau aku hanya perlu kn tunang aku ..
even 'lu' dah buat aku cam ni series aku kata jgn mimpi aku nk beri layana seperti seorg kawan lg ...

nk kata aku terlalu puja tunang aku ker terlalu percaya tunang aku ker apa ker .. dont cara .. TOLONG jaga kain sendiri n jgn jaga tepi kain org ..
sbb benda yg 'lu' tak tau apa yg jd blkng lu' aku tau .. blm tentu org yg di pangil2 B, manja , abg , dear ,syg ,pa,awk, ah apa2 jer la ckup setia konon nya..

andai kata di majlis perkahwinan aku nanti kehadiran itu boleh memburuk kn lg keadaan .. aku terima .. jd aku tak mengharap kn kehadiran 'itu' dan PASANGAN! itu ... aku ckup terluka bila dituduh yg bukan aku buat. dituduh benda yg bangang benda yg tak terlintas untuk aku buat..

pada mereka yg aku tak menjemput di hari akan datang , aku mohon kemaafaan.. aku tak berdaya untuk melihat di mata aku dengan apa yg telah terjadi..tp aku tidak berdendam..biar masa menentukan...

aku bershukur sbb penah kenal dengan lu .lu penah jd yg terpenting dlm hidup aku... tp maaf hati aku dah ckup terluka dgn apa yg ko dah buat......

amie sayang, i nk u tau i nak suma org tau hati i ada u ,tak ada 2 tak ada skandal tak ada ank ikn tak ada abg angkat tak ada siapa... u yg takluk jiwa i

bak kata adik aku dalm FB dia :
jgn fikir y bkn2 ttg org..xbaek..jgn buat spekulasi sndiri..buangla sgala prasaan syak wasangka y hnye akn mnghtmkan ati tuh..

Tiada ulasan:

................**................

................**................

Pages