27 Oktober 2014

' DOUBLE CELEBRATION ' 23 Oct 2014

Haluuu ..

Mood untuk menaip datang dengan jaya nya ,… kali ni aku nak share pasal  ‘double celebration’ kami . meh aku nk imbas kembali 4 tahun yang lepas . Rasanya kami dah masuk 12 tahun ‘berkawan’ tolak 4 tahun sah begelar suami isteri .

Emmm kami telah sepakat nak bertunang pada tarikh hari jadi aku ( 26 April ) dan sama-sama setuju termasuk keluarga kedua belah pihak,dan  kami nikah  pada 23 OCT 2010 .. 23 Oct pulak tarikh hari lahir En.Amie

Jadi kini usia perkahwinan kami dah genap 4 tahun dan En.Amie pulak genap 32 tahun J J J 28 – 32 = 4 tahun gak bezanya tu J J J

Jadi ada double celebration disitu . So En.Amie kena dapat 2 hadiah la kan , aku ? kena dapat gak la kan ? kn kn kn kn. J J Tapi aku kira minggu 23 hb tu adalah minggu sambut birthday Amie .dari lunch sampi ke office sampi la malam hujung minggu sambut birthday dia saja .

 ~ Amie sambut birthday dekat office + dia share tarikh dengan kawan nya tu .. AMie gak nama nya ... credit pic to kak ina ~



~ ni pulak masa lunch ngan aku kat secret recepi Amcorp Mall ~ 


bila pulak nak sambut anniversary ? 

 minggu selepas sambut birthday Amie ,kami akan terbang untuk sambut anniversary kami pulak.. kami akan berada di Negara orang selama 4 hari .cukup la kot kan J J J kang lama-lama lg banyak duit melabur kat sana .

Macam biasa tiap-tiap tahun bila Tanya nak hadiah apa , macam biasa gak jawapan tak nak apa-apa.
bila Tanya nak handphone tak ? jawabnya tak nak .
( kami laki bini bukan penggemar / pencinta hset .aku sendiri penah guna hset percuma yang government kasi tu )  so bila dia jawab tak nak aku dah agak jawapan itu . asal Tanya memanjang tak nak so cari and beli jer la

Sebelum kami terus ke restaurant untuk makan malam kami singgah mid valley dulu sebab aku nak beli hadiah papa Aish Iskandar ni .   







tiba di restaurant tepat jam 9 malam,Sebelum pilih restaurant ni aku servey banyak tempat.ini adalah tempat yang ke 3 aku pilih setelah tempat pertama dan kedua  kena reject atas sebab-sebab tertentu .( aku sendiri yang reject sebab tempat tak sesuai bawak Aish ISKANDAR ) 

review menggatakan restaurant ni best,makanan pun ok so aku terus tempah la . aku bagi 9/10 bintang . berbaloi dan aku tau Amie suka dan terkejut dengan surprise ni .
dia senyum dari mula sampai nak tidur .Cuma nya aku tak denga lagi ucapan dari amie .tak sempat babe J J .




Pelayan restaurant suma bagi layanan yang  bagus,aku bagi 8/10 kat mereka .service mereka memang tip top . yang penting makanan sedap,kenapa aku kata sedap? sebab anak aku kata sedap dan asik nak makan jer . itu yang penting !

Lepas makan dorg datang beramai-ramai  nyayi lagu happy birthday untuk amie sambil bawak kek .sweet kan .tak sempat nk record.

:: Tak ada yang lebih membahagiakan hati ini selain dari melihat yang tersayang bahagia . Setiap tahun aku akan hantar bunga ke office Amie Cuma tahun ni tak hantar dengan harap nak dia pulak bagi bunga hahahahhahaha tapi still tak paham-paham gak .. hambik slumber aku buat pengakuan berani mati kat sini  J J :p ::

Jom layan gambar pulak :::::: CHOW !!


 ` cantik kan tempat ni + romantik kan ' 





~ yang atas ni pulak makanan yang aku oder .. Aish Iskandar yang habis kan .katanya sedap mama ' mama memang sedap kalau tak awk tak keluar   hahahahahha ~ 




  ~ atas ni pulak makanan yang Amie pilih .. pun sedap cuma Aish tak kata ' sedap papa ' ~     :p







~ kek Aish Iskandar ~ 


~ sweet kan budak kecik ni . terdetik hati aku , sweet nya anak aku ni macam mama nya jugak hahahah ~ 




~ Air yang aku oder ..Blue eye nama diberi .. memang terbaik kena dengan harga nya ~ 





~ berangan jap ~ 


 ~ masa dorg sampai and nyayi lagu bezday aku tak sempat nak snap sbb skali ngan aku terkejut ~




~ buat wish dulu sayang then baru tiup lilin tu :) ~ 



~ nampak tak bertapa dia menghayati nak tiup sebab lilin tu bukan lilin biasa okey kena guna tenaga yang banyak  :) ~ 



~ lindungilah keluarga ini dan penuhilah kasih sayang di dalam keluarga ini ..amin ~













................**................

................**................

Pages