01 Mac 2016

Allah Lebih menyayangi beliau .. Al - Fatihah








masa ni tok bah tengah tanya mana mak ayah .. kenapa tak datang ... " mak ayah bz masa ni tok bah .. kemas2 umah makcik kat Puncak alam " 





Ya Allah Ku mohon pada mu berrilah kekuatan yang luar biasa pada nya . semoga dia kuat untuk meneruskan kehidupan nya pada hari- hari yang mendatang . kuat sungguh ujian yang di beri padanya . Tak Terjangkau akal ini utuk berfikir apa yang akan terjadi pada nya . Semoga Makcik ikin akan terus bersabar dan kuat .

Pic kat atas ni masa majlis Tahlil pakcik amie genap seminngu meninggalkan kami suma . setiap kali aku tgk wajah makcik mula air mata ni nak keluar .. tapi kena tahan kalau aku nangis kang makcik lagi banjir .. aku kena bagi kekuatan pada makcik walaupun aku tau apalah sangat kekuatan yang aku ada .

Makcik , harungi lah hari-hari yang mendatang dengan senyuman walaupun sukar . semoga 3 hero ini akan  menjaga makcik seperti mana arwah ayah mereka menjaga dan menyayangi makcik .


berat mata yang memandang berat lagi bahu yang memikul . Fiza akan sentiasa bersama makcik dan disetiap doa fiza , ku mohon makcik akan selalu diberikan kesihatan yang baik untuk membesarkan 3 hero-hero ini .

Andai ada la yang mampu fiza lakukan untuk membuatkan makcik kuat inshallah akn fiza buat utk makcik 





p/s : al-fatihah buat Pakcik amie 



................**................

................**................

Pages