27 April 2016

Anak Encik Zakaria dah 30 Tahun weiiii

bismillah ... 

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi maha Mengasihani ...

Shukur aku pada Yang Maha Esa kerana masih lagi diberi peluang utk bernafas dimuka bumi ini .. Allahuakbar ..


 tak macam tahun-tahun lepas ( meroyan ) huhuhu kali ni lebih banyak diam dari tekinja-kinja sebab xcted hari jadi nak muncul . selalu berangan yang bukan - bukan  bila hari jadi dah dekat ala-ala budak- budak berangan santa claus datang bagi hadiah, aku pun lebih kurang la huhuhu.. 


tapi kali ni baru sedar semua tu tak penting lagi . Apa yang penting sekarang aku ingin melihat orang sekeliling aku sihat dan sentiasa gembira.. suami serta anak - anak , mak ayah dan adik beradik serta keluarga mertua .


26 April 2016 hari ni genap sudah aku 30 tahun . fuh 30 tahun bak hang . dah satu team ngan suami kiranya ni ...  30 tahun yang awesome bebeh . Kadang - kadang bila duduk saja2, tekenang pulak 30 tahun yang lepas, lebih banyak buang masa agak nya . kurang nya ' amalan ' yang aku lakukan . semoga 30 selepas ini, akan aku guna sebaik nya... kejalan yang lebih diredhai . 

Malam 25 April tidur awal nok , sebab ingat tak ada siapa yang ingat yang esok nya hari jadi aku . sebab aku pun sekarang malas nak ambik port dah huhuh , dah tua-tua ni banyak - banyak kan la beribadat tu jer la . Jadi nya marilah kita tidur lebih awal sebab esok nak kerja .. tiba-tiba : eh eh ada pulak orang tengah malam-malam buta ni buat ucapan 

" Happy bithday sayang semoga sayang akan terus happy dan sentiasa menyayangi i dan anak anak " 

aku rasa panjang lagi kot ucapan nya tapi aku tengah ngantuk wei .. aku angguk ha kan jer .. last jawab "i syg u jugak "  terus aku sambung zzzzzzzzzzz ...

esok pagi nya aku diam kejap pk ada ke husband aku ni buat ucapan ... 

anyway aku malas nak cerita dengan lebih detail lg .sebab mood aku tetiba dah berubah . Bos panggil tutup pintu bagi surat .... ko rasa ?????? 



Jadi mood aku tengah berbunga bunga riang gembira .. jadi aku anggap ni hadiah hari jadi dari bos la ... ( wei staff amcorp dapat bonus dan increment wei !!!! ) 

so aku attach kan setiap gambar jer  di setiap perjalan di hari kejadian 26 april 2016 .... 




                          Pic bawah ni masuk jer Office ada hadiah ni .. sweet kan kak liza .. tq kak liz ... 





 ni pulak dr whatsap kawan2 dan famliy .. Terima kasih dengan kata2 dan doa dari kalian semua .. 

Semoga kalian juga sentiasa di lindungi oleh Nya ... Amin 

    








Terima Kasih ....


Lepas solat nak balik office sekali nampak bunga dekat resep .. budak reseption siap cakap " wahhh kak fiza dapat bunga la .. ni anivesry atau bezday ni kak " erkkkkk wah laki aku dah berubah jadi romantik ke ... 

tq sayang ... 




Kemudian lunch En Amie datang ..' ur day today " so datang la en Amie lunch birthday kata nya ... tq love ...






sambung ke malam pula ...

yg ni sumpah tak tau En Amie dah plan sumanya .. tapi kata nya dia ada bg tau masa lunch, yg malam dia nak bawak pergi dinner .. sumpah nok i ollss tak dengar .. En Amie tanya nak makan apa .. aku jawab nk makan kat WHITE COFEE JER .. 

Tapi rupanya ...... wahhhh romantik jugak bak hangggg 





masa kami sampai dekat restorant ni hanya kami berdua jer .. aku ingat En Amie booking satu restorant ni utk aku hahahahahha over kan berangan ( ko hingat ko TMJ ank keturunan sultan johor ) ... nak selesai makan baru la pasangan kat belakang tu muncul ...











Tamat utk tarikh 26/4/2016 .....


~ sambung pulak pada 27/4/2016 ~ 


27/4/2016 pulak kakak – kakakk dari AMBCT ajak lunch date .. ajak celebrate birthday katanya .. huuuu sweet nya .. then bila time nak bayar tu .. manager Kenny Rogger kata “ kak , tak per birthday gil ni punya makanan  free tak yah bayar . “ ko rasa nok ? Rezeki + siap bagi kek … Omg …  TQ Allah 




Alhamdullilah dengan 30 tahun yang sangat mengembira kan ini …


~~ t.a.m.a.t ~~ 






................**................

................**................

Pages